KAIXO LAGUNOK!


Hementxe duzue gure blog berria.
Ea denon artean blog zoragarri bat egiten dugun!

domingo, 1 de mayo de 2011

MÓNICAREN EGUNEROKOA

Apirilaren 25ean:
Goizean esnatu nintzen.
Kalera joan ginen ni eta nire lagunarekin ( hamabiak eta laurdenetan ). Oso ondo pasatu genuen. Gero, nire etxera joan nintzen ( Ordu bietan ).
Wiiarekin jolastu nintzen, eta gero hiruetan jateko ordua iritsi zen. Dilistak eta makarroiak bazkaldu genituen
Arratsaldean erebai, kalera joan nintzen nire lagunarekin. ( lauetan  ).
Gero afaltzeko ordua izan zen eta 1:45etan ohera joan nintzen

2 comentarios:

  1. asko gustatu zait politta!!!!goizeko laguna zein zen,javier?????jaja muxu bat

    ResponderEliminar
  2. monica zu dilistak eta makarroiak jan ziren?
    ze arraroa =)
    ASKO MAITE ZAITUT¡¡¡

    ResponderEliminar